Deletedmom360 Ya benim gibi pko olup ovülasyon testinde dalgalanma yaşayan var mı? Yani bi koyu bi silik cıkıyor testim ne pik yapıyor ne silik cıkıyor. Başına gelip daha sonra yumurtlama gören var ?
Tugce1803 Deletedmom360 Pko da yumurta istenilen olgunluğa ulaşamadığı için böyle oluyor test yapmaya devam et
Elbet-birgun-kavusacagiz Deletedmom360 hic birinde yumurtlama yok devam edin hergun ayni saatte yapin
Deletedmom360 MystryYYy evet canım o gün cok belirgin cıktı ama kopkoyu pik yapmamıştı şimdi birazda kuruduğu için öyle gözüküyor . Hep bi koyu bi silik cıkıyor 😔
MystryYYy Deletedmom360 her zmaan silik ciksr zaten ovu. Testleri cnm. Yumurtlama oldugu zaman pik yapar ama dedigin gibi kontrl cizgisi kadr koyu olmali. Sende en cok koyu cikan gunu degerlendir bence.. bazen bole tutanda oluyormus
Kbrklnc Deletedmom360 bende bu ay deniyorum canım pek bilgim yok seninki öyle duruyo yınede degerlendırseydın keske
Deletedmom360 MystryYYy benimki her zaman silik çıkmıyor zaten sorun orda. Bi gün koyu cıkıyor bi gün silik cıkıyor
Tezcansadulla Cnm benimde pkoluyum 19. Gun yumurtlama olarak gozukuyor yani bende o sekilde pozitif cikti hep doktoruma atmistim ozamani catlama olarak gordu hatta benimde paylastigim testlerim var bakabilirsin
confundo Hanımlar Adetime dört gün kala kaset tipi normal idrar testi yaptım. Tek çizgi çıktı. Hatalı olabilir mi yoksa gerçekten gebe değil miyim? 😔
Tezcansadulla İki ayri test birisi dijital digeri manuyel 5. Test pik yapan adetin 18. Gunu 19. Da catlama ve siliklesme olarak devam ediyor
Deletedmom360 Tezcansadulla yani seninkide hep belirgin cıktı sonra pik i gördün şimdide silikleşmeye devam mı edıyor dogru mu anladım cabımu, yani bende görecek miyim yumurtlamayı😔
Tezcansadulla Polistik over zaten hormonel bir bozukluk oldugu icin daha koyu pik beklemiyoruz diye doktorum demisti benim her ay bu sekilde oluyor yani
Deletedmom360 Tezcansadulla https://imgyukle.com/i/IRBrXs ben bu o testin ilk 10 dakikası. Kopkoyu değil di pik olmuş oluyor mu ki