Beyazbulut34 Eceunverkanra bende bugün kontrole gittim ne açılma ne sancı 🤭 normal doğumu da zorlayacak kilo alıyor 🤷🏻♀️ Hayırlısıyla inşaallah kolay doğum nasib olur
Rana-26 Bizim de 15 hayırlısı artık 😊 belirtide bi gün boyunca oluyo mesala geliyo galiba diyorum ertesi gün hiç bi şey yokmuş gibi oluyo agri sancı hissetmiyorum .tuhaf 😀
TugceTok06 Resmiye53 bizim tahmini doğum tarihine göre 6 gün kaldı amaaa bu bal oğluş bi türlü gelmiyo 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
MahurunAnnesi 18deyiz sağlıkla gelsinde bir an önce gelsin diye can atıyorum bal oğluşuma kavuşayım😄💞
Serife-27 Zuvalll ben bugün gündüz doğuma gittim geldim canım sancım vardı doğum daha başlamamış dedi açıklık felan yoktu eve geldim kanamam var sancı çekiyorum en ufak birşeyde hemen gel dedi ara ara sancım var inşallah çabucak doğar 🙏
Zuvalll Serife-27 Rabbim bir avazla kurtarsın canım Sağlıkla kucağına al inşallah🤲Bizlere de dua etmeyi unutma olur mu?
turansmom1 Resmiye53 son 18 ama persembe günü dönmedigi için bizim bey sezeryan günü alacağim yani büyük bir ihtimalle son 9💃💃💃