Meryempalabyk Son 23 ama heralde bizim kız biraz aceleci rahime 6 mm kalmıs 1 haftada sürebilir 2 haftada gelmesi diyor erken gelmeisnden korkuyorum dogrusu
Serife-27 Zuvalll sizde sancı kasılma varmı bende sürekli oluyor bu gün dogucak diyorum doğmuyor bal kızım 🥰😂
Zuvalll Serife-27 hemde nasıl taş gbi oluyor karnım nst de sancım da çıktı cuma günü ama gelen giden yok🙈
Serife-27 Zuvalll ben bugün gündüz doğuma gittim geldim canım sancım vardı doğum daha başlamamış dedi açıklık felan yoktu eve geldim kanamam var sancı çekiyorum en ufak birşeyde hemen gel dedi ara ara sancım var inşallah çabucak doğar 🙏
Beyazbulut34 Eceunverkanra bende bugün kontrole gittim ne açılma ne sancı 🤭 normal doğumu da zorlayacak kilo alıyor 🤷🏻♀️ Hayırlısıyla inşaallah kolay doğum nasib olur