BusseBal Merhaba anneler ve anne adayları. 6+1 gebeliğimin başından beri hiç bir sorun yaşamadım ne akıntı ne kanama ne kusma vb. Fakat bu 2 gündür yoğun tempo yaşadım yorgunum yani ve bu akşam sanki adet başlangıcı gibi kahverengi çok hafif akıntı geldi ve devam ediyor. Sanki yarına kanama başlarmış gibi kana döner diye korkuyorum. Yaşayanlarınız var mı normal mi? İlk gebeliğim olduğu için acemiyim yardımcı olursanız sevinirim.
Asenadgdvrn80 BusseBal yerleşme cnm o bend 5 haftalıkken öyleydi 3 hafta boyunca öyle lekenlenme oldu ama kırmızı olursa git hemen doktora
NazMelis BusseBal benim de olmuştu doktor her ihtimale karşı progestan başlattı ama kırmızı olmadığı sürece korkma dedi. Sen de git kontrolünü ol ama telaş stres yapma. Bol bol dinlen ayaklarının altına yastık koyup uzan inşallah hepimiz her isteyen dua eden sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza 🤲🏻🙏🏻❤️
Prensesannesi96 BusseBal benimde oldu 9. Haftaya kadar cnm doktoruna söyle mutlaka Protestan versin bişey olmaz Allah’ın izniyle
Ebru2019 Benimde o haftalarda lekelenmelerim olmuştu, doktorum progestan ilaç vermişti sabah akşam ilacı kullandım, sürekli yattım ve bol su içtim. ⅔ haftada bitmişti. Sende ne olur ne olmaz doktoruna danışmalısın
Tugce0158 BusseBal canım yat ayaklarını uzat kalkma kolay kolay düşük riskin olabilir doktoruna keşke söyleseydin belki iğne yada progestan başlardı hemen.yarına kadar dikkat et Rabbim yardımcın olsun gönlüne göre versin inş 🙏
BusseBal Deryayurt düşük riskim varmış protestan 100mg yazdı kese boş olabilirmiş. Önümüzdeki hafta kalp atışı duymazsak… gidecek dedi.
BusseBal Deryayurt 7 haftalık oldu daha fazla olmalıydı ama gelişimi yavaş 5 haftalık gibi dedi. Ultrasonda 5 haftalık gözüküyor cihaz ölçümünde. Ama geç tutunduğunu düşünürsek bile artık önümüzdeki hafta kalp atışı almalıyız alamazsak düşürmeni beklicez yada alıcaz dedi.
BusseBal Prensesannesi96 zaten doktor yasaklamıştı canım ama bizim sorunumuz kesenin boş olup olmaması. Kalbi hiç atmayabilir….
Deryayurt BusseBal inşallah sağlıklıdır canım benim dua et hayırlısı nasılsa öyle olsun🤲 kanaman devam ediyor mu
Lalihhhh BusseBal İNŞAALLAH keseninizin içinde o küçücü Gmzlp hazneden derken ? dün leke geldiği için acilde doktor bana da yazdı ama birazda. İlacı almaya gideceğim ağızdan yazıyor da reçetede .
Gmzlp Progestan hazneden alıp uzanirsan hiçbir sıkıntı yaşamazsın Allah’ın izniyle . Şuan yerleşme sürecinde daha yerini bulacak onun için kanamalar illaki oluyor herkesde
Deryayurt BusseBal benim ilk gebeliğimde olmuştu kahverengiydi iki gün falan sürdü progestan fitil olarak ullanmıştım o zman bende daha kalp atışını duymamıştım 5 haftalıktı 2 hafta sonra duymuştum progestan kullanınca 3. Gün kesildi lekelenme