Anne18 15+2 den selamlar☺️Prilam kullandığım için mide bulantılarım kalmadı çok şükür.Çok nadir oluyor.Et,soğan hala yiyemiyorum.Kasık ağrıları başladı ama doğalmış sanırım.Zaman geçmek bilmiyor daha şimdiden🤷🏼♀️Oğlumuz olacak hayırlısıyla inşallah.Yarın muayenemiz var heyecanlıyız.Sizde durumlar nasıl☺️