Ben bir hafta geç yaptırdım o testi. Hiç bir belirtim yoktu. Açlık ve tokluk gayet iyi çıkıyordu. 75 mg yaptım ve çok ama çok yüksek çıktı. Eğer ben bu testi yaptırmasaydım başıma neler gelirdi düşünmek bile istemiyorum. Kimseyi dinleme ve yaptır. Yoksa çok pişman olursun.