Dr0607 Bu tarz konularda zaten doktorlar bizleri yönlendiriyor.Sonuçta hastasını yakınen tanıyan onlar.Her gebe farklıdır ve herkesin gebeliği de farklı ilerler.Bağışıklık sistemi, vücut yapısı , genler say say bitmez..,kimse diğer bir kimseyle aynı değil.Bu tarz testler hayati önem taşıyor canım.Sana burda yaptırma ,ettirme ,ne gerek var diyenler olmuş ,olacakta.Peki hiç doktoruna sordun mu ,oldu ki bende gebelik şekeri var ve ben bunu anlayamadım tedavi olmadım sonucu ne olur diye? Sormadıysan da bence biraz araştır.Burda yaptırma diyenlerin sana faydası olmaz.Doktorların büyük bir bölümü yaptır diyor.Arada çıkıyor aksini savunan doktorlar.Ama o doktor ne seni hasta olarak tanıyor ne de gebeliğinin ne şartlarda ilerlediğini biliyor.🤷🏻♀️ Aksi düşünce söyleyince çok fazla atarlanan anneler oluyor, bir tanesine de az önce denk geldim.Halbuki sizin için yazıyor, fikir paylaşıyoruz ki belki bir faydası olur diye.
Yorumlarında o içeceği içince zaten şekerim yükselir demişsin.Bende içtim ama yükselmedi, sence neden ? Savunduğun şey doğru değil canım.O içeceği içtiğinde şekerin varsa yükselme oluyor zaten , tetikliyor öyle düşün.Bende şeker yokmuş ki içince herhangi bir yükselme olmadı.Çok düz mantık bir açıklama yapıp örnek verdim sana.
Ben şiddetle yaptırmanı tavsiye ediyorum.Yaptırmak ya da yaptırmamak senin bileceğin şey tabi ki.
Ama unutma bu forumda bilinçli , bilgili anne adayları kadar bilinçsiz bilgisiz anne adayları da var. Parantez açıyorum ! Duyumlarla araştırmadan soruşturmadan kişilere akıl verenler için söylüyorum.İstisnai durumlar illa ki var ama bir çoğu Ayşe’den Fatma’dan duyduklarını aktarıyor.Zannedersin Profesör 👀 Çok takıldıysan bu konuya 2. Bir doktordan görüş al, için rahat eder.
Ben gebeliğim boyunca 3 doktora gittim. 2’si özel hastane 1’i devletti.Hepsi yaptırmamı istedi.Daha ne diyim ki ☺️ Umarım sağlıklı bir gebelik geçirirsin 🙏 Burada farklı düşüncede yüzlerce insan var.Bence çok takılma, doğruca doktorunla iletişime geç