Mom433 öncelikle geçmiş olsun. Şubat ayında echomar kadıköy’de rahim filmi çekildim. Dr Cevat Bayrak çekti hatta,çok başarılı be tecrübeli bir doktordu. O merkezde Anestezi falan yapılmıyor çünkü son sistem aletler kullanılıyor korkacak hiç bir şey yok çok hafif adet sancısı gibi kısa süreli bi şey hissettim o kadar. Sonra da kalkıp oradan işime gitmiştim. İnşallah doktorunuz yine Cevat Beydir. Bu test için en doğru yer orası 👏🏻