Mom433 Kubra80 bu gidecegim yerde ayıkken bile cihazları son teknoloji oldgu için özel bir yer ağrısız sizisizmis bakalım yinede heyecanliyim😊
Mom433 Ezgim26 gideceğim yer meşhur bi özel klinikte burda oraya gidenler ayıkken çekinmiş hep çok iyi geçti istanbul da olanlar oraya gitsin yazmışlar doktorunda orayı demeden ben demistim bende oraya git dicektim dedi inşallah benimde iyi geçer yinede heycan yaptım 🙈🥰
Selma23 Mom433 hiç endişe etmeyin bende orda anestezi almadan çekildim ve çok memnun kaldım hiç bir şey hissetmedim çok geçmiş olsun
Gigy Mom433 doğru adres canım Cevat hoca bir bumara ,3 dk sürüyor çok rahat ol ped veriyorlar hafif kanama olabilir diye ben de olmadı ,önlemler şahane ,ekip harika ve doktor adım adım yaptığı işlemi anlatıp yorumluyor hemen
Gigy Mom433 doğru doğru 🤩🤩🤩verilen parayı fazlasıyla hak ediyorlar ,c kollu cihazları var son model ondan ağrı sızı hiç yok ,ben ödleğin tekiyim olduysam herkes olur 🤪
Mom433 Gigy bende pimpirigin ve evhamcinin biriyim geçen sene ilk kürtaj snrssi histereskopi oldum ilk kez ameliyat ortamı yaşadım bide bayılmadılar sezeryajda yapinal spinal igneyi belime sapladilar onkdr korktum ki ama ondada birşey yokms bide bana sallanma titreme diolr gözüm herşeyi görüoa nasıl duracaksam personel tuttu adam beni anam bide hamile olsam nasıl duracaktım o iğne yapılırken dedim karnı burnunda iğneden sonra ben bacaklar belden altı hisstmyncs sacma salak konuştum durdum herkese sorular sordum çenem düştü ama doktorum komik idi adam alt tarafmda içeri grio kamerayla ama ben hisstmiom düşün ama nabız tavan tabi ekrandnda bana izle dio içini tupleri gösterio et parçaları vardı rahimde polip diolr omslri gösterdi nasıl tıraş ettgni gözüm önümden gitmio o anlar bana dio özlem hanım nabziniz 101 olmuş kalkında okey oynayak hemşire te odada da olcmstu yavaş uç dediydi şimdide heyecanlıyım 🤣
Gigy Mom433 😄😄😄aglancak halimize gülüyoruz valal 🤭kurtajda benim de öyleydi ,sonrasında saçma sapan çenem açılmıştı 🤦🤦🙈🙈🙈
Mom433 Gigy valla yaa insan alışıyor ogreniyor bi yandan bayağı heesyei tecrübe ettim artık başka yerlerde konular gecince bile bilmiş bilmiş konuşur oldum hele doktorlarla konusrken bu yeride ben dedim doktora oda zaten bende oraya git dicektim dedi 🤣🤣🤣
06uysal Mom433 evet dediğiniz yer ülkede parmakla gösterilecek yerlerden. Ben ankaradayım imkanım olmadığı için oraya gelemedim. C kollu alet olduğu için hiç hissetmesin yalnız gidebilirsin için rahat olsun şifasını gör
Gigy Mom433 profesör kesildik başlarına sorma 🤭😄😄insan başına gelince her şeyi yapıyor öğreniyor valla
endobeybi Mom433 ben geçen sene şişli Echomar’da anestezisiz çektirdim. Bi ağrım olmadı, çok kolay alttan muayene gibiydi benim için. Herkesin farklı deneyimi olabilir tabi ama C kollu cihaz olması önemliymiş ağrı olmaması için
Pollymom Anestezisiz çekildim.Bu yaşıma kadar böyle acı görmedim.cigliklarim hastaneyi inletmistir.anestezili hsg tavsiye ederim.
minik0507 Mom433 buradaki kotu yorumlara sakin aldanmayin korkulacak bi islem degil. Gecen sene bende cekildim ve buradaki yorumlari okuyunca ayaklarim titreye titreye girdim odaya ama inanin anestezi oomadan cekildigim halde canim yanmadi. Sadece ilaci verirken cok hafif adet agrisi gibi agri oluyor o kadar. Kendinizi kasmayin cok kafanizida takmayin. Umarim guzel sonuclar alirsiniz 🙏😊
Arse89 Mom433 ben geçen sene gitmiştim şişli ecomar 2dk sürüyor ağrı acı vs gibi seyler hiç olmadı ben şaşırdım hatta bittimi diye 1 saat sonra sonuclar cıktı ordaki doktorla görüştüm temiz sorun yok dedi ve çıktım