Hzlkaya Bende doğum yapalı 3 gün oldu sipinal benimde sondayı uyuşturmadan taktılar ama cok acımadı. Gercekten cok zormuş normal doğum için cok hazırlandım hiç acılmam olmadı 39+6 da 3860 doğum yaptım. Pc 4100 gösteriyordu. Teyzem 3750 normal doğum yapmıştı sakın normal yapma dedi çok yırtılması oldu birde cocuk kanalda kalır felan korktum 😟 hayırlısı buymuş o korse nasıl kullanılıyor canım bana tarif ette alayım ondan