Bende doğurdum ve 18 günlük olduk bile 🥰 aslında herşey normal gidiyordu pozisyonunuda almıştı fakat çok hızlı kilo alıyordu ve kilolu bebeklerde anne karnından ayrılınca şeker düşmesi olabilirmiş yoğun bakıma alınabilir beklemeyelim dedi doktorum ve sezeryana gün verdi 30 eylüle 😍
öncelikle spinalden korkmayın damar yolu daha çok acıyor bence 😂 önce ayaklarda ısınma oluyo sonra hissizlik geliyo dokunmaları uyuşukluk olarak hissediyorsun ama acı yok bende bebeği çıkartırken bulantı oldu ilaç kar etmedi ve baya kustum ınga diyişi kulaklarımda hala mide bulantısını gözüm görmedi bile onu ilk gördüğüm an pahabiçilemez 🥰
emzirmeye gelince eğer göğüs üçünüz yoksa silikon göğüs ucu mutlaka alın kalkan alın gümüş koruyucu kapak alın bide göğüs ucu çıkarıcı pompa alın göğüs ucu kremini mutlaka kullanın ve süt yetersiz kalıyo mama veriyorlar sarılık ilerlemesin diye o biberona alışmaması için kaşık biberon alın koyun çantanıza biz şırıngayla verdik almamıştım ben 🤷🏻♀️
ilk kalkıştan korkmayın dikişler acıyor evet zor kalkılıyor ama sakın korkup yatmayın ben hep yürüdüm yatmadım hiç toparlandım hemen sabah tuvalete kendim gittim benim göğüslerim küçük olduğundan yatarak emzirmek tam bir zulümdü o yüzden sabahına sandalyeye oturarak emzirmeye başladım evet dikişler çok acıyo ağladığım zamanlarda oldu ama pes edip yatmayın 🙄
hastanede 2 gece kaldım 3 tane takım almıştım ama yetmedi eşim evden bi iki takım daha aldı çünkü terliyo kusuyo müslin alın kundak yaparsınız battaniye alın bol bol dursun depend benimde kurtarıcım oldu hiç geçmedi kan o süslü dantelli takımlar tam bir baş belası bebek hiç emzirilmiyo onunla göğüs o düğmelerden çıkmıyo şimdiki aklım olsa önü komple düğmeli normal takımlardan alırdım ve bence hastaneyede evdede kendinden ellikli takımlar götürün kullanın tam bir hayat kurtarıcı onlar çünkü hiçbir şekilde elinde eldiven durmuyo ve kollar eller hareketli olduğu için eldiveni takmakta çok zor oluyo ben bütün takımlarını tulumlarını öyle almıştım çok rahat ettim bi iki tanesi eldivenli giydirmiyorum hiç 😂 süt yapması için humananın anne çayını alın rezene için tahinli helva alın hurma alın hastanede bol bol yiyin ki sütünüz artsın👍 Benim doktorum 1 hafta sonra korse giymeye başlayabilirsin dedi korse benim kurtarıcım oldu daha rahat oturup kalkabiliyorum dikiş acılarım geçti sızlamalar kaldı sadece sizde korsenizi hazırda bekletin giyebilirsin dediğinde giyin direk giyersiniz çok rahat gerçekten 😂👌 herkese hayırlı doğumlar diliyorum bir nefeste İnşallah 💜