Ruveydaasker Rmeysa_1661 sodayı da oglen ıctım ondan ıcmedem ılac vardı gasto bısey ondn ıctm ıkı tatlı kasık ıns ıyı gelr
Eda1905 Burcusbs18 39 haftalığım mide yanmam var yarım çay kaşığı karbonatı çay bardağı suya atıyorum içiyorum çok rahatlatıyor denemeni tavsiye ederim