Burcusbs18 gebelik başından beri devam ediyor benim de 22+4 deyim. Gaviscon bende kullandım ama geçirmiyor ya ben çareyi salatalık da buldum gece yatmadan önce yediğimde iyi oluyor. Gündüzleri de havuç yiyorum. Süt yoğurt da iyi geliyor veya badem. Yastığınızı yüksek tutun yatarken oda iyi gelir. Eğer dayanamazsam renie çiğneme tableti alıyorum.