Astadavistabeybi imren91 plesanta kanaması ve ayrılmasıyla hastane yatışım var eve yeni çıktık hep hareket ederdi evde hep yatış halindeydim şuanda bugün pek hareket etmedi
Duru999 Astadavistabeybi bende yatdim bu gun anca wc kalkdim tum gun haraket etmedi aksam olunca 3.5 kere fln haraket etdi ve hala sakin. Bu gun mende korkdum ve pazar oldugu icin hic bi yere gidemedim🙄. Hayrlisi olsun sıkma canini🌸
Astadavistabeybi Duru999 benim kasılma önleyici ilaçlarımda bitti onunyazdırmaya gideceğim aslında o arada da baktıracağım
Duru999 Astadavistabeybi ne ilac iciyorsun? Benimde kasilmam cok( ne yapdiysak hic gecmedi( sanirim gecmicekde
Astadavistabeybi Duru999 bana yüksek tansiyon hastasılarının kullandığı bir ilacı yazdı doktor ismini vermeyeyim doktorunuz yazmadıysa bir bildiği vardır çünkü ilaç çok kötü yapıyor beni 🙁