deletedmom558 3. Ayda çok olmuştu. O zamana kadarda kasık ağrım hep vardı. Gaz sıkıntısı 13 de başladı. Kasık ağrısı geçince ben başladı. Eğilip kalkmakla yorulmakla falan oluyo şuan artık sadece. 23 haftalığız. O zamanlar da dinlendikcw geçti. Tam olarak hatırlamıyorum ne zaman azaldığını. Ama gaz bitmiyor