Şuan 25 haftalık olduk o haftalarda gaz sancısı gibi çok fazla sancım oluyordu benimde ve belim ağrıyordu. Çok normal karın kasları gevsiyor, çocuk büyüyor, vücut adapte oluyor. Ben hiç panik yapmadım şükür. Doktor folik asit de gaz yapar demişti bana 4. Aydan sonra bırakınca rahatladım gerçekten