Nrcnnn yemediğim hiç birşey kalmadı. Çok şükür yemekde seçmem. Günlük süt, yoğurt, tahin, meyve, çiğ kuruyemiş herşeyi yedim. Ama kızımın kilosu haftasına göre 2 hafta geriden geliyormuş 🤦🏼♀️ yani alacağı varsa herşeyden alıyor, yoksa ne yersem yiyelim faydası yok arkadaşlar çok kasmayın.