melike14 ikizannesi2985 ikiz zormuş ya her an diken üzerindesin tedirgin ve streslisin ama herşeye değer ☺️ senin az kalmış canım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin allah 🤲
ikizannesi2985 melike14 amin canım inşallah🙏 Hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah evlatlarımıza. Benim mesela rahim ağzı uzunluğum normal ama açılmam var… Doğmasınlar diye iğneler yapıyoruz. İkiz gerçekten çok zormuş, hep stres, hep dikkat etmek gerekiyor.
melike14 ikizannesi2985 20.haftamdan beri korkudan kalkmıyorum hiç hep yatıyorum çok dikkat ettim ama gerisi nasip kısmet. Zamanından önce gelmesinler diye dua etmekten başka birşey gelmiyor elden güçlü olmaya çalışıyoruz ne yapalım
melike14 aylinsss canım ikiz gebelerde serklaj yapılmıyor maalesef ve aynı zamanda rahim ağzı tekil gebeliklere göre aniden açılabiliyor. Kadın doğum hemşiresi olduğum için bende herşeyi biliyorum o yüzden gönlüm rahat
TotN Busra066 bende günde 3 kere ağızdan alıyordum kanamam var diye doktorum 2 ye düşürdü kesinlikle kanamam olduğu için vajinal önermiyor doktorum
Busra066 melike14 21. Haftada altta batma ve baskı hissi ne gibi sebeplerden olur bilginiz var mı acaba
Melike145334 melike14 bende prinatoloğa gittim kısalmam 24 de 30 du şimdilerde 30 haftalığım ilaç hıc bır şey vermedıled
melike14 Melike145334 ondan başlamamıştır canom ikizlerde tedbir amaçlı başlanıyor çünkü başka yapılabilecek birşey yok ikizlerde Rahim ağzı biranda açılabildiği için.