Kızlar tahmın ettiğim gibi , bugun yine çok fazla sıvı almadan yaptım testi kopkoyu çıktı . Kahvaltı sonrası yapmıştım dün gayet silikti . Sıvı alımı yine yanıltıcı çıkmış yani.. su içmeyince öncesinde ilk idrarla yapmış gibi oldu sanırım . bundan sonra test yapacak arkadaşlara bilgilensin diye yazıyorum . Hergun aynı saatte aynı koşullarda yapılmalı test . Yoksa kafa karışıklığı oluyor , test de yalancı koyu çıkıyor