DrElf bende ayın 5 inde oldum benim düzenli oluyor ama dediğim gibi 21 yumurtlama günümdü 22 de koyuydu o 2 günü değerlendirdik sonrasında 2 gün boyunca silik oldu. Daha sonrasında yine koyu gördüm ama değerlendirmedim ertesi gün tekrardan yaptığım da silik gördüm kafa çok karıştırıyor. Ya da testlerde bi sıkıntı mı var anlamadım. Şimdi beklemedeyim adetime 8 gün var ☺️