Ftmgl12 ben de klomen kullandım duphastonu iğneden iki gün sonra başlattı. Bende adet düzensizliği var eğer bebek varsa tutunur yoksa da adet olursun dedi o yüzden sordum. Benim şimdi o ilaç yarın bitiyor ve 3 gün içinde kanamayı başlatıyor tek duam umarım başlamaz kanama