Eda91- oyyy gerçekten birebir seninle aynı şeyleri yaşamışım günde2 kez 1er dakika görebiliyorum sadece sana bakarak o bile şansmış benim için inşallah biran önce kavuşurum geldiğinde kucağımdan indirmeyeceğim zaten 😂 Allah sizede bir daha sıkıntı yaşatmasın inşallah evlat çok başkaymış onun psikolojisi. çikolata ve nescafe ikilisi annem tarafından sürekli maruz kaldığım ikili 😂