Selverrr birtospikannesi hi birtospikannesi hiç korkulacak bişi yok kendinizi strese sonmayın hiç ağrı acı olmuyor inanın sadece dikkat edin aşılama yaptırınca bir saat kalmayın doktorundan rica edin sonra ayrı oda isteyin dinlenin iki saat falan hiç akıntınız olmasın
Selverrr Angels-35 çok sevindim inşallah çok sağolun ilk haftalarda bişi hissedemiyorum sizinde öyle mi oldu
Sureyyaa Selverrr evet adet olacakmis gibi agrım vardı benim hatta test vermeden önce baya umudumu kesmiştim kesin adet olcam diye 9 10. Haftaya kadar devam etti kasik ağrılarım sonra azaldı geçti
Selverrr Sureyyaa benimde öyle umudum yoktu hiç bi belirtim olmayınca gene öyle hiç bi belirti yok sadece çok sık yiyorum hissedemiyorum hala
Sureyyaa Selverrr benim 6. Haftada falan bulanti basladi 8. Hafta gibi kusmaya basladim 12. Haftada baya azaldı ama hala devam ediyor inşallah sizin öyle olmaz
Selver06 Selverrr Ultrason için randevu almıştım kanamam başlayınca acil gittim o şekilde görmek nasip oldu ultrasonda ertesi günde düşük yaptım ilk haftalardaydı küçüktü benimki sen gönlünü ferah tut herkesin bünyesi farklı canım 🧿