Deryotti Zeyyno_ birçok şeyi orda araştırıp söylüyor,ıslak mendil,bez,şampuan,kendi bebeği yoğun bakımda kalmış o yüzden çok hassas bir baba
Fulya1993 Tugce1803 üzerinde bunların olmadığı yazıyor hepimiz bununla büyüdük üzerinde hiç biri olmadığı yazıyor elinize alıp bir inceleyin bence.
Meriwa Zeyyno_ 😂😂😂 tahmin edebiliyorum şampuan ve krem de yeni doğduğu zaman mustela dan şaşma canm o sana 3-5 ay gider sonra uygun hesaplı bi ürüne deneyerek geçersin bence
Tatlisannedilekk Zeyyno_ dalin kullanıyorum gayette memnunum, zaten bizde dalinle büyüdük hiçbir sıkıntımız da olmadı çok şükür😉
Mirazannesi Zeyyno_ en iyisi özellikle yeni doğan bebekler için mustela kullanın evet fiyatı diğerlerine göre biraz daha yüksek ama 1 sene gidiyor ve Konak olmuyor bebeğinizde
ayseguler01 Zeyyno_ ben de bilmiyordum 🤣 mühendisoglu sayfasından baktım temiz içerikli olanlar arasından bunu seçtim
Zeyyno_ ayseguler01 Ama Dalinnde şişe üzerindeki etiketinde sağlıklı olduğu gösteriliyor hangisine inancaz şimdi? 🤷🤷😒
ayseguler01 Zeyyno_ valla canım o şampuanlar arasında dalin yoktu çevremdeki insanlarda dalini önermedi
Tugce1803 Fulya1993 SLS yok yazıyor. İnstagramda mühendisinoglu diye sayfa var ordan inceleyebilirsin.
Fulya1993 Tugce1803 tamam da şişenin üzerinde sls paraben boya yok yazıyor insanlae yalan atıp bu riski almaz. Lütfen şişesini inceleyin yanlış bilgi vermeyin hepimiz o markayı kullanıyoruz