Ayse_38 açlık çekerim 95in altında tokluk şekerim 140 ın altında ol ası gerekiyormuş. Benim açlık şekerim henüz 100 ün altına düşmedi 🙁 fakat tokluk şekerim iyi şimdilik 123 - 117 falan o arada geziyor. 4 gün sonra gideceğim tekrardan inşallah insülin başlamaz 🤦🏻♀️