Btlcm merhaba aynı şeyleri yaşıyoruz okuyunca kendim yazmış gibi hissettim bende 12 gün önce 1600 Gr bir kız doğurdum sezeryan la ayni sebepten.ayni şekilde midesinden kan kustu sonra o geçti beslenmeye geçmişler önce kilo verdi sonra aldı şuan 1695 Gr da hergun ya telefonla arıyoruz ya gidiyoruz aynı şekilde kucağıma bile alamadım.cok garip bir duygu bebeğimiz var ama yok..yinede sağlıklı olduğu için mutluyuz dilerim en yakın zamanda kavusuruz