Merhaba güzel anneler 🙏
34+4 de gelişim geriliği sebebiyle oğlumu sezaryan ile 13/10/2020 de dünyaya getirdim. 1640 gram olarak doğdu. 32. Haftamda ciğer geliştirici iğne vurulmuştum sanırım o sebeple çok şükür şuanda solunumunda bir sıkıntı yokmuş kendisi yapabiliyormuş. Ağzında minik bir boruyla 4 ml le besleniyormuş. 6 ml e çıkmışlar ama kustuğu için tekrar 4 e düşmüşler. Şuanda 1450 grama kadar düşmüş 😔 doktor ilk hafta kilosunun düşmesi normal ödemini atıyor dese de içim hiç rahat değil.. Her gün arayıp bilgialıyorum süt sağıp gönderiyorum.. Daha hiç kucağıma alıp koklayamadım. Allahım tüm annelerimizin kucağını boş bırakmasın. Dualarınızda bizi unutmayın.. 🙏🙏