Zerin1234 busrasevim aynı durumdayım şimdilik Duru düşünüyorum ne bulduysam hep bir saçma düşüncelere daldı bizimki gelsin bide Duru ismini nasıl olduğunu soracam bende kararsızmm 😟
busrasevim Zerin1234 duru da çok naif bi isim bence eşim onuda beğenmemişti🤷🏻♀️ Bence koymalısınız🙇🏻♀️
Zerin1234 busrasevim valla benim eşimde ha bire bu olmaz buna öyle derler bilemem ne de ne bunu da soğutma sa bakalım
Dilara8228 busrasevim Zaten ne yapsamda vazgeçmiyor 😂 2 oğlumada isimlerini ben koydum onun için ustelemiyorum ama derin yanina uymuyor sadce Asya diyorum Nuh diyor peygamber demiyor 🤦♀️😂
busrasevim Dilara8228 bencede uymuyor kısa bi isim olabilir yanına ya da tek başına daha güzel aslında🙈
Dilara8228 busrasevim İşte gelde anlat adama çok güzel geliyor yani kulağına bir hoş geliyor demek ki bide boğa burcu inadı inat 🤦♀️😂
Cancazim Biz asel ela ada ucunden birini düşünüyoruz, kızımın adı eylül, melisa da çok güzel olur daha ağır olur
busrasevim Cancazim ada çok güzel🌸 Melis ismini araştırıyorum da Yunanca kökenli ve dinimizce uygun değil falan yazıyor delircem🤦♀️
Cancazim busrasevim evet melisa çiçek ismi ama melisi bilmiyorum :) isim konusu gerçekten çok zor karar vermek için
busrasevim Cancazim gerçekten öyle 2 ay kaldı nerdeyse ve hala karar veremiyoruz eşim dün Melis olsun dedi dünden beri araştırıyorum çoğu yerde bi sakınca yok koymakta diyor çoğu yerde de konulmaması gerekiyor diyor kafam çorba
Hatice1207 busrasevim Melis ismi güzel, bizde Lina düşünüyoruz. Miniklerimizi sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah.🤲🏼👼🏻🤍