dmt92 busrasevim sorduğunuza göre içinize daha tam sinmemiş olabilir. bakmaya devam edin öyleyse. melis ismi hocalardan pek tavsiye edilmeyen bir isim ama neden olduğunu tam bilmiyorum. yoksa kulağa hoş geliyor.
Melegimmm1244 Efadime ebrar çok güzel bizde onu dusunduk ama Betül de karar kıldık eşim daha çok istedi Betül Ela uyumlu mu sizce yada Betül meva
dmt92 busrasevim bunarada bizde kızımıza Nevra ismini vereceğiz ikinci isim arayışındayım bulamıyorum tek kalacak bu gidişle☺️
Dilara8228 busrasevim 8+4 uz daha cinayet belli değil ama kızımız olursa eşim Asya derin koycakmis 😂🎈
busrasevim Dilara8228 bir diğer eşime söylediğim isim ne kadar yalvarsam da Asya’ya ikna edemedim kesinlikle koyun çok güzel bi isim bence😍
Dolunayyy 12+1iz cinsiyetimiz belli değil daha. Rabbim nasip ederse erkek olursa Miraç Emir , kız olursa Nisa Nur koyacaz insaAllah🤲
Nil_ Melis ismi çok güzel ❤ benim de bir kızım var adı 🌸Melisa🌸 tekrar kızım olacak adı 🌸Aylina🌸 sizce nasıl?
Dilara8228 busrasevim Zaten ne yapsamda vazgeçmiyor 😂 2 oğlumada isimlerini ben koydum onun için ustelemiyorum ama derin yanina uymuyor sadce Asya diyorum Nuh diyor peygamber demiyor 🤦♀️😂