nisotti Biz odasını, arabasını, kıyafetlerini, mama sandalyesini falan bile aldık çok bekleyince heyecandan dayanamadık 😂ancak sizde yavaş yavaş alın isterseniz küçük eşyalar daha pahalı birden almak daha çok yorabilir maddi olarak hemde 7 aydan sonraya alışveriş bırakma diyorlar genelde 😊 Hayırlısıyla gelsinler inşaallah 🤲🏻