kosalak Şubat anneleri kimler 🥰 benim bebek evlilik yıldönümümüz de doğacak Galiba 😊doktor 6 Şubat dedi doktorun dediği çıkar mı acaba ya 😊
Mehtapakgl kosalak valla Benim de 7 şubat 😁 ama 8 ile 21 arasında dedi doktor. 10 şubatta olabilir eşimin doğum günü 😁😁😁
kosalak Merve8494 ne güzel bizde aynı şekilde dün doktormza gittik bir hafta önden gidiyormuş inş hep böyle ilerlerim bakalım😊
Merve8494 kosalak inşallah canım haftaya giderim bende büyük ihtimal 1 ay anca oluyor bakalım büyümüş mü 😀
Ysmncylncpc kosalak benim de 1 hafta önden gidiyo. Doktor bana normal olmayabilirsin dedi. Biz istemeyiz önden geriden gelme olaylarını dedi. Baya olumsuz konuştu. Bi daha da gitmedim oraya. Şimdi doktor arayışındayım.
1PrensAnnesi kosalak 6 şubat tam 40 haftaysa daha erken gelme ihtimali var :) ama 37-38 civarıysa daha mantıklı yinede allah bilir bende 10 şubat doğum olucam ama içime doğuyor 02.02 de doğacak paşam abisini bilmiştim tarihte dı bakalım bunuda bilicem mi
kosalak 1PrensAnnesi kaç haftalık olacak bilmiyorum hesaplamadım ama doktorun hesaplarına göre 6 Şubat bakalım inş o güne denk gelir bakalım😊