[bilinmeyen] dogum parasi icin basvuru yapmak gerekiyor. Bebek ve anne kimligi ile aile ve sosyal pol. Bakanligi, sosyal hizmetler mudurlugu veya kaymakamliklarda bulunan sosyal yardimlasma vakiflarina basvuru yapmak gerekiyor. Otomatik dusen bir sey yok. Hatta esim gitti basvurmaya annenin kimligi olmadan basvuru almiyoruz demisler. Tanidigim herkes de buralara basvurarak aldi. Internet sitesinde de bu sekilde bilgi var. Basvurmadan alan birini mi duydunuz acaba?