Nzl24 evet canim her anne aliyor daha onceden aile ve sosyal politikalarda calisiyordum ki bu cocuk parasi basladigi zaman ordaydim bebegin kimligiyle annenin kimligiyle gidip basvur yapiliyor annenin adina postahaneye yatiyor para ilk cocuk 300 ikinci cocuk 400 uc ve sonrasi 600 tl olarak devam ediyo avrupa birligi uyum surecinde anneye verilen tek seferlik bi para herkes alabilir