Çalışan anneler dogum parasını degil hak ettigi maaşını alıyor yanlız ona bi acıklık getirelim 4.500 degil herkesin maaşına göre değişiyor. Bi ikincisi evde oturan bayanların hepsinde şu var onlar cok para alıyor. 6 ay çalışmıyorsak biz 6 ayın sonunda toplu maaşımızı alıyoruz. Ayrıca ev hanımlarından farklı almamızda cok normal yani biz işe gidince kimse bebeğimize bakmıyor mecburen bakıcı tutuyoruz.