ZeynepAkyapnKo Kızlar merhaba doğum yapan annelere sormak istiyorum. İllaki sizde duymuşsunuzdur, süt parası ve çocuk parası hariç birde 2 tane altın veriyorlarmış doğru mu? Alan var mı ?
Nzl24 ZeynepAkyapnKo canım bu süt parasını doğum parasını her anne alabiliyomu yoksa sadece çalışan annelermi alabiliyo?
Deletedmom67 ZeynepAkyapnKo doğum yapan her anne süt parası alıyor doğum parası ve birde çeyrek alıyor.çalışan annelerse daha fazla doğum parası alıyor kızlar
Obsesifk ZeynepAkyapnKo çeyrek diye dedikleri verdikleri doğum parası 300tl eskiden altın düşük olduğu için 2 çeyrek demişler şimdi anca 1 tane yapıyor
Gamze06 Nzl24 Doğum parasını her Anne alabiliyor. Süt parasını da memur eşleri hariç herkes alabiliyor
seymen Nzl24 süt parasını her anne alıyor diye biliyorum. Yani çevremde çalışan da çalışmayan da aldı.
cemileanlar Deletedmom67 nerden alınıyor o altın doğum parasini aldık ta ama süt parası ve çeyrek verilmedi süt parası sigortalı olanlara veriliyor
Burcu16 ZeynepKeke Doğumdan sonra sgkya başvuru yapılıyor Doğum yaptığına dair kagıtlamı be öyle bişeydi☺
Muberraersz cemileanlar kızlar benım duydugum kadarıyla 300 tl cıvarı sut parası alıyor anne Doğumdan sonra başvuru yapılıyor bır hafta ıcınde ama nereye bılmıyorum
Deletedmom67 MehmetSultanAslan çeyrek yıllardır var cnm yengem 3 sene oldu doğum yapalı o zaman bile almıştı
aysgl24c MehmetSultanAslan 4500 TL dediğimiz maasimz bizim oda kesintiye uğruyor o yüzden 4500 veya degisiyr maas brut ucretten hesaplaniyr.4aylik maaşı veriliyor toplu olarak.ayrıca altın parası1.cocukta300 2.cocukta 400 3ve ustu 600tlsut parasi 170tl başkada para yok...altın parasi falan ayriyeten başka yok yani alınacak para bu....
Duyguhan MehmetSultanAslan son hesaplamalarla 5050 tl oldu calisan amnenin dogum oarasi ki bu asgari ucretli icin daha yuksekten yatiyorsa sigortaniz ona gore aliyorsunuz
Fatma SeyranErsoyoztrk özelde çalışıyor olmalı anne iki ay Doğumdan önde iki ay Doğumdan sonra rapor vermiyor doktor. Bu 4 ayın parasını alıyorsun toplu olarak Doğum parası dedikleri olay bu . Ekstra bi para vermiyorlar yani. Devlette çalışana yok çünkü onlarda kesinti olmuyor
Deletedmom67 Yeni kanun cıktı cnm calısmayan kücük bir miktar olsun bağlı olduğu kaymakamlığa basvuruyor cnım.cocugunun nufus cuzdanıyla . Postaneden alınıyor cnm arkadasım yeni doğum yaptı hesabına yatmıs parası
Deletedmom67 Muberraersz aynen öle cnm kaç çocuk olduğuna göre değişiyor miktarı.eşimin amcasının eşi 2.cocuktan 450tl aldı bikaç ay önce
ZeynepAkyapnKo Deletedmom67 çeyreği kesin aldı mı? Yani alan bende duymadım süt parası çocuk parası hariç
Tugbayldz Deletedmom67 ceyrek altin icin basvuru yapiliyor bende 1 sene oldu dogum yapali ama almadim
Nzl24 Gamze06 ben o zaman süt parasıda doğum parasıda alabiliyorum canım. Alabilmek için ne yapmam lazım?
Deletedmom67 Esraakkan123 bağlı olduğun kaymakamlığa git canım cocugunun nufus cuzdanıyla orda devletin sağladığı hediyeler hakkında basvuruda bulun
Burcu16 Esraakkan123 bende araştırdım şimdi 6 ay boyunca alınıyormuş eşi sigortalı olup kendi ev hanımı olanda eşinin sigortasından yararlanıp alabilirmiş evli olmak ve bebeğin yaşaması şartları başvuru için de Doğumdan sonra sgkya başvuruluyormş altın blmiyorm 🙄