Mom092 Tugce1803 aslinda mantikli sezeryan olursak bide o elbise tarzi mantikli olur ben bi elbise olandan bide pantolonludan alayim🥴😂
Tugce1803 Mom092 Bende şimdi hesapladım da set almak daha mantıklı🙈Pahalı gibi gelse de parça başı hesaplayınca 56 liraya geliyo tanesi🤭Bir set bir de pijama takımı işimi görür herhalde🤷🏻♀️
Serrax Tugce1803 canım dikiş yeri külotun bile içinde kalıyor. Lastiğin dikişe denk gelmesi imkansız yani. Ben ilk sezaryenim de lastikli pijama giydim hiç acı hissetmedm gerçekten