Tugce1803 kesinlikle alttaki sabahlık ve gecelik. Normal doğum yaptığınızda dikişlerinize daha rahat bakılır ve tuvalete falan gittiğinizde yerlere falan değme sorunu yaşamayıp hemen yukarı sıyırırsınız daha iyi olur sizin için. Üşüme gibi Bi ihtimali düşünmeyin odalar zaten sıcak e üstünüzde pike olacak zaten. Toplanma kısmına gelince de yatağa yatınca pikeyi örtersiniz işte üstünüze. Yalnız birde tek olumsuz yanını söyleyeyim böyle takımlar pahalı diye biliyorum çok dikkat edin kan falan bulaşınca çıkmıyor malesef boş yere paranız gitmesin. Doğum anında doğum sonrası pansumanlar yapılana kadar falan ucuz bişey alıp giyin batsada atarsınız çöpe. Sonrasında pahalı olan takımları giyip foto çekinirsiniz ❤️