Deryayurt heh iste benim de oyle midem bulanirdi kusma olmazdi. Normal zamanda da kusmaktan cok korkan bi insandim zaten beni cok yorardi 😂 ama gel gor ki haftalarca kustum. Suaj iyiyim allaha sukur. Neyse seni korkutmuyum belki sende olmuycak herkesin ki farkli oluyor sonucta. Sen simdi yemene icmene iyi bak😂😂