Kızlar benimde 11di sonra keçi boynuzu özü içtim her sabah aç karnına tahta kaşıkla ve 3 kaşık değerim 3 haftada 12.2 oldu ki bende hergün 2 tane demir ilacı kullanıyordum o fayda etmemişti. Size tavsiyem sizde sabahları uyandığınızda için tabi markasıda önemli ben doğal doktorum organik keçi boynuzunu almıştım hala içiyorum.