D3ryaoz ieroktayy bende 57,5 la başladım 52 ye düştüm hiçbirşey yiyemiyorm sadece çubuk kraker patates haşlama 16-17 haftadan sonra yemeğe başladım şimdi 35 e giricem 10,5 kg aldım totalde
ieroktayy Narin9 bi günüm bi gününe tutmuyor bigün bulantım hep var ama iyi gibi hissediyorum birgün günde 3 defa falan istifra ediyorum ilaç kullanmama rağmen
Narin9 ieroktayy anladım cnm zor gerçekten. Bi anda kesiliyor bulantılar inşallah 4.aydan sonra geçer azalmaya başlar
nisotti ieroktayy merak etmeyin 17. Haftadan sonra toparliyorsunuz. Bebek gelisimi normal ise hic endiselenmeyin
bdrnczn 59.5 kg idim 53.5 bazen 52ye kadar indim. 15+5oldum. İstifra etmekten zaten kilo almamız mümkün olmuyor ki. Kızlar bu duruma özenmeyin, her gün midemden mahvolacağıma kilo almayı yeğlerim🥴
bbhhrr5289 ieroktayy ben kusma vs yasamadigim halde kilo verdim ilk dort ay 4-5 kilo sonrasinda almaya basladim yavas yavas doktor normal bebegin gelisiminde de sikinti yok diyosa kafana takma
Mehtap74 ieroktayy genelde yemek sonrası hep soluma yattım bebek beslensin diye. Yemenize de dikkat ederseniz süt peynir meyve sebze et bebişe yarar.
Ebruaydn ieroktayy ilk zmaanalr oluyor canım bende 65 hamile kaldım sonra 60 a düştüm şimdi 72 kiloyum 38+2 cuma günü sezeryanla doğum 😊😊
1PrensAnnesi ieroktayy yoo bulantım filan yok tamamen yapısal olarak almıyorum ilk çocuğumda da böyle oldu lohusayken almıştım kilo☺️