Nur14 ben 17+4hafdadayim artık hareket ediyor :) çok rahat geçiyor sanki hiç hamile değilim gbi gerçi sadce 9haftaya kadar biraz zorlandım sonra hersey kolay oldu hatta sanırsam benum ki elektirk süpürge sesinden korkuyor ne zaman açsam hareket ediyor 😁🤱🤱🤱