Nur14 Merhaba hamisler 🤰🏼 11 haftalik hamileyim hicbir belirti yasamiyorum🙂 Kusma bulanti gogus sancisi gibi belirtilerim yok Ben gibi olan varmi heran birseymi oldu endisesiyle gidiyorum doktora
Fatmamuduk Nur14 Benimde bulantı kusma olmadı canım, ama şimdi 14+2 olduk şimdiden kasıklar da kramplar başladı, korkma yani arada bi hatırlatıyorlar bize kendilerini ☺️
Dmlky80 Nur14 ne güzel işde kusma bulantı cok yaşadım ben ozellıkle sabahları yenı sayılırsın bende korkuodum her an bısey oldumu dıye ılerleyen zamanlar endişe felan kalmıo ben oyle oldum en azından
Nur14 Fatmamuduk korku sardi birseymi oldu diye 2 haftadir gitmiyorum bugun hastaneyi aradim randevu bulamadim kalp atisini duymak istedim 🙂 bu kadar rahat olunca endiseleniyorum 🙈 bir belirti versin
Fatmamuduk Nur14 Bende 2haftadır gitmiyorum salı günü gidicem bende merak ediyorum ☺️ Kötüyü çağırma ama hiç sağlıkla kucağımıza alırız inşallah ☺️
Attent Nur14 ben 17+4hafdadayim artık hareket ediyor :) çok rahat geçiyor sanki hiç hamile değilim gbi gerçi sadce 9haftaya kadar biraz zorlandım sonra hersey kolay oldu hatta sanırsam benum ki elektirk süpürge sesinden korkuyor ne zaman açsam hareket ediyor 😁🤱🤱🤱
Bhrykndmr Nur14 Aynıııııı Bennn 🤗 16 haftalık olduk çok şükür rabbime rahat bir hamilelik geçiriyorum. Çarşamba cinsiyet için gideceğim, inşallah sağlıklı bir şekilde duruyordur yerinde minnoş 😊 Merak ediyorum böyle olunca bende aklım hep onda …
Bhrykndmr Nur14 ☺️Ehehehe ☺️ İyi güzel düşünelim canım herşey güzel olsun. Sağlıcakla gelsinler inşallah 🤲🏻 ♥️
Aratzeynep Nur14 aynen senin gibiydim herkese söylüyodum her işimi yapıyordum sanki hiç hamile değilmişim gibi hiç bi hap kullanmadım bu zamana kadar folik asit hariç 16 haftalık oldum ve öğrendim ki düşük tehlikem olmuş hemde çok ciddi hem iğne kullanıyorum hemde 12 tane hap o yüzden dillendirme nazar değmesin inşallah hep böyle ilerler
Nur14 Aratzeynep yaa😔 simdi nasilsin bol bol dinlen. Bende Korktugundan ailemden baska kimse Hamile oldugumu soylemedim
Aratzeynep Nur14 ya ilaçlar çok baş döndürüyor halsizleştiriyor diyorum ya 4 ayıma kadar çok iyiydim cenazemiz vardı bir sürü misafir ağırladım o kadar gidip geldim ki herkes şaşırıyordu ve senin gibi çok dillendirdim ve şimdi böyleyim umarım iyi olurum bide yaşim 19 heralde o yüzden de kaldıramıyorum ilaçları 🙏 Anlayamadım aileniz bilmiyor mu hamile olduğunuzu ?
Nur14 Aratzeynep toparlanir tutunur benim arkadasim 9 ay dusuk tehlikesi yasadi bebegi dogdu Cok sukur. Bol bol dua edelim 🙏