Arkadaşlar bursa da hem eşlerin alındığı hem renkli ultranson kullanan ayrıntılı takip yapan güleryüzlü sıcakkanlı bir doktor yok mu yani özele gidiyoruz ama devletten hiç farkı yok. Şehir hastanesinde daha çok ilgileniyorlar yani. Kendi mi gerçekten her anlamda özele gitmiş hissetmek istiyorum. Bu süreçte babaların elinden bu duygunun alınması da normal değil. Eşim de covid varsa bende de vardır. Yani anne bir şekilde kendini bebeğine hazırlıyor ama babalar ancak ultrason da görüp heyecanlarını gideriyorlar. Ve ben eşin yanında olduğunda daha mutlu oluyorum bu süreçte babaları saf dışı bırakmak çok saçma. Bu birlikte yürümesi gereken bir yol.