sehrengiz_8 Burcuclk bende 6+1 im pazartesi gidip kalp sesini duyacağız İnşaAllah hiçbir şeyde bu kadar heyecanlanmamıştım.
Burcuclk Aslina yok 5 haftalıkken gittim keseyi gördük 2 hafta sonra gel kalp atışlarını dinlemek için
ozlmrdmm Eeliff_ teşekkür ederim hayırlı olsun bu arada 🙏🏻 Bizde 5+5 te sadece boş kese gördük pazartesi tekrar gideceğiz 7 hafta olacak inşallah görürüz 🌸
Aslina Burcuclk benim perşembe 6+4 olacak kalp atışını duramazsak sıkıntı dedi sizin 7. Hafta da görmek istemiş. Benim doktor beni strese soktu
Eeliff_ ozlmrdmm görürsünüz Allahın izniyle moralinizi bozmayın sakın üzülecek bişey yok ama insan bu zamanlarda extra kafasına taktığı için herşeyy yolundadır Allahın izniyle