Iremfirat bikac gün öncesinden sancım oluyodu nişanım da geliyodu gece 1 de başlayan düzenli sancıyı sabaha kadar çektim sabah gittim 2 santim açılma vardı nst ye bağladılar miniğimin kalbi sancılara dayanamazmış sezeryan yapmamız lazım dedi doktorum kabul ettim nasıl sağlıklı olacaksa öyle olsun diyo insan o an sezeryana aldılar hemen 🥰ve o müthiş an kızıma kavuştum o ağlama sesine dayanamıyo insan o ağlarken ben de ağladım baya temizlediler fotograf cektik öyle işte 4.günü miniğimin💞senin nasıl oldu hayırlısıyla kavuşmuşsundur inşallah🤲