2 cm açılmam var pazartesi sabah yatış olacak, 12 saat suni verilecek dedi doktorum doğum bazen 1 saat somra bazen 8 saat sonra başlarmış.. olmazsa da sezaryen diyince risk almayalım sezaryen olsun ozaman dedim ama doğurabilirsin bence dedi.. suni sanci hakkında kimse olumlu bişey söylemiyor, stres üstüne stres açılmayı hızlandırmak icin ne yapmalı, nasıl sakin kalmalı?😞