Zezeeeyyldrm Minik2829 Minik2829 devlet hastanesi yatiş yapiyor 1 saatlik igneyi oyle vuruyor istersen sende devlette vurdur ucretsiz sonucta disarda pahali
Minik2829 Zezeeeyyldrm Ozel sektörde calisiyorum.pek izin almak istemiyorum.bide devletten randevu almak cok zor🙁
Ckafali Minik2829 biz özel hastaneye gidiyoruz anlaşmalı olduğu için 400 tl ödedik ama bazı doktorlar reçete yazıp eczacılar odasından aldırıyor o daha uygundur eminim