Kizlar selammm..😊
Kan uyuşmazlıgim var.Ben 0 negatif eşim 0 pozitif.şükür simdiye kadar bir sıkınti yasamadim.Kanamam olsaydi iğnesini olucaktim.
28.haftamdayim tekrar test yaptirdim
testim negatif cikti yarin doktora gidicem. Acaba iğne vurulucakmiyim.çok merak ettim.Durumu yaşayanlar biraz bilgi verebilirlermi bana🙈