Baharozge canım vardı da telefon sıfırlandığında giriş yapamadım şifremi falan unutmuştum e posta adresim de eski e posta adresimdi yeni şifre oraya gidiyordu sürekli alamadım bir daha hesabı geri sürekli denediğim için kapandı 😬 bir daha da açmadım açıkçası çok oyalıyor çünkü beni bakacağım bir şey olursa eşimden falan bakıyorum zaten paylaşım yapan biri de değildim şimdi bebekte oldu ona zaman kalmaz belki ileride açarım ama ☺️