Semrafiratgokbudak kolay diyemem evet zor ama inanırsanız başarırsınız 🙏🏻 normal doğumun tek sıkıntısı sancılar doğumhane kısmı daha rahattı benim hemen doğsun diye heyecanla ılkındım gitti 😂 sonrası çok büyük kolaylık zaten ne ağrı kalıyor ne sızı
allah hayırlı doğumlar nasip etsin sana da hamileliğin tadını çıkar ❤️